Procesja do Kalwarii: Gra przygodowa z epoki renesansu
Procesja do Kalwarii to gra przygodowa typu point-and-click stworzona przez Joe Richardsona. Gra zabiera graczy w podróż przez pięknie szczegółowy krajobraz, zbudowany z setek obrazów renesansowych. Fabuła gry opowiada o protagoniście, który otrzymuje zadanie odnalezienia tyranicznego Niebiańskiego Piotra, uciekiniera z ich szponów.
Gracze będą musieli ukraść statek, nakarmić osła, wziąć udział w konkursie talentów, pomóc nieudolnemu ulicznemu magikowi, śpiewać, tańczyć, grać na (magicznej?) flecie, szturchać twarz mężczyzny, polować na skarby i porozmawiać z naszym Panem Bogiem Wszechmogącym. Gra posiada tradycyjny interfejs point-and-click, z menu interakcji w formie "monety z czasownikami" oraz prostym ekwipunkiem, z którego gracze mogą przeciągać i upuszczać zgromadzone przedmioty.
Procesja do Kalwarii dzieje się w tym samym świecie co Cztery Ostatnie Rzeczy, ale jej fabuła może być rozgrywana niezależnie. Styl humoru gry przypomina surrealistyczną, anarchiczną komedię Monty Pythona, a żarty o tyłkach są traktowane bardzo poważnie. Choć niektóre żarty mogą być absurdalne, zagadki mają sens i podlegają spójnej wewnętrznej logice.